fredag 7 maj 2010

Kalas o Bokenäs weekend!

På söndag var det dax att åka hem efter en fantastisk helg. Jag skall lägga upp lite fler bilder nästa gång. Mina föräldrar har lite goa kort som inte jag har.
TACK ÄLSKADE MAMMA O PAPPA FÖR EN KANONHELG!!!!
Neo satt med vid bordet hela middagen o han var på sitt allra bästa humör!
På kvällen åt vi en helt otroligt god middag! Här ser ni huvudrätten: Jag kommer inte ihåg exakt vad det var, men det var fisk i alla fall o en potatiskaka. Hur som helst så var det sååååå gott!!
Under dagen var vi på lite olika träningspass, bastade o badade i bubbelpool på utsidan. När jag var tillbaka från ett av mina pass låg mina älsklingar o tog en powernap!
På lördagens frukost var Neo nyfiken på allt som vi åt o han sträckte sig efter allt som vi stoppade i munnen, så han provade ( o gillade) kiwi, apelsinjos (bilden), grapejos. Han fick en rejäl dos av C-vitaminer. Frukostbuffén var för övrigt helt otrolig! Tom varma frallor o hemmagjord youghurt!!!!
Lite mys i mörkret.
Här är vi ute på en liten kvällspromenad efter att vi avnjutit en fantastisk västkustbuffé!
Jag o Marcus fick en weekend på Bokenäs Spa av mina föräldrar. Så i fredags åkte vår lilla familj o mina föräldrar till Bokenäs för en skön helg.
Hela tjocka släkten (nästan) på mitt 30års kalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar