tisdag 15 juni 2010

Förra veckan....

Förra veckan började med att Marcus åkte till Malmö på jobb i tre dagar o två nätter.... Tråkigt då han precis kommit hem från fem dagar på Sicilien. Saknar min man när han inte är hemma o Neo saknar sin pappa. På måndagen var dock min pappa hos oss och vi hade en mysig kväll med en liten bil-incident på kvällen...... (bild borttagen....)
På tisdagkvällen var min härliga vän Rebecca hos oss och det var mysigt att äta lite middag o prata om livet. Skönt att hon är tillbax i Götet!
Onsdag bjöd på en mycket trevlig öl-kväll med Jeanette. Vi var på Beafeaterin o käkade gott o drack lite för många öl, men det var det värt!
Äntligen är Marcus hemma o torsdagen var en mysdag precis så som en mysdag skall vara: Regnigt (bra om man vill vara inne. Annars är sol bäst såklart!), en bra serie, god mat o pricken över i: Neo, Marcus o jag = familjen samlad!
I fredags åkte jag o Neo till John i Örebro. Marcus skulle springa Broloppet så han kunde inte följa med. Ännu fler dagar ifrån varandra.... (Kommande veckor är bättre!)
Neo har varit på barnpassningen på gymmet tre gånger under veckan o det har fungerat helt perfekt! Han har inte ens märkt att jag varit bort från honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar