tisdag 28 juni 2011

Grannträff!

Här är en gruppbild på Maja, Linnea (2år) o Neo. Olivia o Molly saknas tyvärr på kortet (Mollys vagn är dock med på bilden....)


Men Maja visade lite kärlek hon oxå!

Här är ett exempel på Neos kramar till Maja.....

Maja (7mån) o Neo hade många "moments" under kvällen. Neo var lite hårdhänt när han visade sin kärlek. Känns som hans syster kommer få en hel del hårda kyssar.......


Magnus o söta Olivia (4år)

På fredagen den 17 juni hade vi bjudit upp våra närmaste grannar på lite pommes, hamburgare, grillad banan o lite alkoholhaltiga drycker. Kvällen blev mycket lyckad o vi alla hade supertrevligt! När jag var liten o tänkte på mitt liv som vuxen och hur jag skulle bo ville jag ha det som min egen uppväxt. Jag ville bo på en trevlig och mysig gata med härliga människor som grannar och med barn som mina barn kunde leka med o nu så har jag det precis så som jag alltid velat! Kan det bli bättre?
Ovan kommer lite bilder från kvällen, framför allt på barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar