fredag 19 februari 2010

Fredag IGEN!!!

När jag väntade barn så tyckte jag att alla som hade barn tjatade om hur fort tiden går. Nu när jag själv fått barn så märker jag att det verkligen inte är en klysha, det är verkligen sant!!! Neo blev 3 månader igår och idag är det fredag igen! Det var ju fredag alldeles nyss och Neo blev ju 1 månad igår känns det som! Det som är roligt med att tiden går fort är att det händer så mycket med Neo hela tiden! Han pratar o skrattar hela tiden och han är så stadig o med. Det är toppen roligt!!
En annan sak som är bra med att tiden går är att det borde ju gå mot VÅREN!!!! Jag är så trött på den j.... snön nu!! Men det kan jag ju inte påverka så det är bara o ta på sig tjocka kläder o gå ut o njuta av livet ändå!

Nu skall dammsugaren fram och sen skall jag o Neo åka hem till Maria o mysa!

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar