fredag 12 februari 2010

Hos gammelfarmor o gammelfarfar.

Jag o farmor vi åt god smörgåstårta, drack kaffe o kollade på gamla kort från när min pappa var bebis och även kort från när jag var bebis. Pappa var så gullig!! En riktig liten knubbis han oxå, det verkar vara ett släktdrag att vara en knubbis som bebis. (det e ju så det ska vara!!!) Neo tyckte det va så mysigt i gammelfarmors knä! Marcus kom o hämtade oss efter några timmar o innan vi åkte hem fick han "offra" sig o äta upp den biten av smörgåstårtan som jag o farmor inte åt upp..... (Jag tror inte det gjorde så mycket!)

I tisdags så gick den dagliga promenaden till min farmor o farfar. Det var alldeles för längesen som vi såg dom så jag o Neo längtade efter att träffa dom. Farfar skulle till båtmässan med min pappa så han hann bara posera för några snabba kort med Neo innan han var tvungen att springa till bussen. Vi får mysa mer med honom nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar