måndag 12 april 2010

Babysim!

Väl i poolen skulle vi öva på "ryggsim". Neo låg på min axel o med hjälp sparkade han med fötterna. Eftersom man skulle backa så kommer barnen få småningom fatta att genom att sparka så kan man förflytta sig i vattnet. Marcus hade glömt badbyxor så han fick vara på land o ta kort. Vi var lite stressade o lite sena iväg för vi var ute o grejade på tomten innan i det helt underbara vädret! Så skönt o kul för mig att kunna ta i ordentligt nu när jag inte är gravid, alltid när vi grejat på tomten så har jag haft en mage i vägen, nu låg "magen" o sov gott i vagnen istället!!!! På tal om mage så var Martina o hennes Björn här igår kväll på middag. Dom skall få en liten kille den 10 juni så hon har en riktigt stor mage nu, o hon är verkligen jättefin!! Synd att jag glömde ta kort på henne o magen! Nästa gång vi ses är nog den lille killen född. Dom bor i Oslo så det är inte bara att kila förbi o säga hej tyvärr!
Neo i sin fina badrock redo för att simma!

1 kommentar:

  1. Oh vilka söööta bilder
    Mormor som hoppas att Marcus e på jobb en söndag.

    SvaraRadera