torsdag 29 juli 2010

Denna veckan!

Dagarna som gått på denna veckan har vi tillbringat i solen. I måndags var jag lite krasslig o jag hade lovat Jeanette att passa lilla Katja. Neos underbara pappa fick rycka in som barnvakt o klarade det galant!! Tack för det, jag låg däckad i soffan hela dagen medans Marcus bytte blöjor, matade o fick de små liven att sova gott!
Igår cyklade vi ner till Lillebybadet o där mötte vi Malin, Niklas o lille Noel (precis fyllda 2 år..) Här sitter grabbarna i sina grodhanddukar. Sötnosar!
På kvällen passade Gunilla Neo ett par timmar. Jag, Marcus o Maria var på bio. Vi såg Inception o den va såååå bra!
I dag har det regnat hela dagen så jag o Neo var i stan med Katja o Jeanette. Mycket skön vecka så här långt o mer kul blir det; i mon ska vi träffa Rika o på lördag blir det grill, goa människor o ett (kanske fler...) glas vin!

Strand-raggare....


1 kommentar: