lördag 7 augusti 2010

Förra helgen.

Gruppfoto
På lördagen hade vi folk på kvällen. Det var Gunilla, mamma, pappa, Maria, Hannes o Jossan. Vi skulle ha grillfest o spela lite kubb men det var skyfall hela kvällen så vi var inne o drack mojito o spelade spel. En mycket lyckad kväll.

Tidigare på dagen städade jag hemma o som ni ser så hjälpte Neo till. Här moppar han golvet för fullt......
I fredags (30/7) var Neos gudmor Rika o hälsade på. Vi åt lite mat o kollade på film. Rika o Neo fick oxå lite chans att gosa, det var ett tag sen dom sågs.
På kvällen/natten var det dax för det som jag laddat/fasat/peppat inför; JAG SOV SJÄLV HEMMA!!! Det låter verkligen jätte löjligt men jag är mycket stolt över mig själv o att det gick så bra! Det är nog Neo som fick mig att känna trygghet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar