onsdag 1 september 2010

Idag (onsdag)

Katja kryper så fort o jagar Neo i sin gåstol.
Idag har jag o Neo passat lilla söta Katja. Jag var verkligen "nyfiken" på hur dagen skulle bli då vi hade en överjävlig natt igår!!!! Neo håller på att få 3 (!) tänder i överkäken på samma gång så han hade natt full av gråt o annat som håller både han själv o hans mamma vakna. Så han var verkligen trött idag o snoret rann oavbrutet o tänderna värkte, stackars liten! Inför denna natten fick han en panodil så jag hoppas verkligen att denna natten kommer bli underbar o att vi kommer sova så gott!!!!!!!!!!
Katja var med på babyrytmiken idag o hon tyckte det var jättekul! Jag hade lånat en tvillingsulky som jag körde de två busungarna i. Här kommer lite sköna bilder från dagen med två barn! (PUST!! Men kul!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar