onsdag 22 september 2010

Tiden går fort.....

Stolt farmor o farfar myser i soffan med sin son o hans son!
Bada i handfatet är sååååå skönt tycker Neo!!

Farmor o Neo in action! Det e verkligen fullt ös på Neo nu!! Ställer sig upp mot allt o går tom med gå vagnen!!! Hoppas på att kunna filma det så ni får se!!
I torsdags var vi på BVC o kollade så att allt e fint med guldklimpen o det va det såklart! 79 cm lång o 11045 g på vågen! Farmor Lena var ju här så hon fick följa med o kolla hur det går till nu för tiden.....
Idag är det onsdag o det är en vecka sen jag bloggade. Tiden går fort när man har roligt...... I helgen som varit var Neos farmor o farfar här. Lena kom i onsdags o Åke kom i fredags. Neo har verkligen myst mycket med dem båda då Marcus jobbat en hel del o jag var på möhippa i lördags för min kompis Malin (såååå kul!!!) o fixade grejer till den i fredags.
I söndags var jag inte med på babysimmet för jag var på Mia Skäringer (även det väldigt roligt!!!) Marcus rapporterade att Neo nu "dyker" i från kanten på egen hand, det skall bli spännande att se!
Här kommer lite bilder från veckan som varit:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar