måndag 20 december 2010

Lilla julafton!

Min lilla underbara familj!!
-"Nej mamma, jag vill inte sitta i tomtens knä!!"
En trött liten tomte.
Jag hjälper tomten o Neo pausar från klapparna ett tag i Jossans knä
Mercedes hälsar tomten välkommen
Neo gosar med Gunilla
Kusinerna leker i väntan på tomten....
Två söta tomtenissar!
Neo o Mercedes. Nyvakna kusiner!
Det har blivit tradition att vi från min sida träffas sista lördagen innan "riktiga" julafton o firar jul. Tomten aka Niklas kommer med julklappar till de små o vi "stora" kör med julklappsspelet o lite senare är det lekar för hela slanten. I år hade min bror John gjort ett väldigt jobb med lekarna o vi skulle bland annat känna smak på olika julmustsorter, olika pepparkaks märken, från vilken restaurang olika pommes kom ifrån, ölsorter mm. Det var kanon!
Dock blev Neo lite sjuk på natten med 39.6 i feber o hosta men nu mår han mycket bättre!
Här kommer lite kort från kvällen:

2 kommentarer:

  1. Underbara barnbarn, barn, släkt, vänner gott att ha Er allihop.
    momor

    SvaraRadera
  2. sjukt söt bild på små grabbarna när de tittar upp :)

    SvaraRadera