måndag 20 december 2010

Long time....



















Nu var det hela 12 dagar sedan jag bloggade! Dålig stil tycker jag själv, jag vill blogga minst en gång i veckan men de sista dagarna har bara försvunnit tycker jag. Jag skall försöka reda ut vad vi gjort den sista tiden.

Fredagen den 10/12 skulle jag o Marcus varit i Stockholm o hälsat på Erik x2 men det blev inte att vi åkte så på fredagen sov Neo hos mormor o morfar även att vi var hemma så vi åt en god middag o hade det mysigt på tu-man-hand!
På söndagen hade vi en fotograf hemma som tog kort på Neo. Vi skall ha ett kort på väggen i vardagsrummet brevid skorstenen. Det var inte lätt att välja vilket kort vi skulle ha, det var så många fina kort!! Här är några exempel:

I måndags var både jag o Neo lite förkylda, vilket vi fortfarande är, men vi åkte till ett fik som ligger vid Eriksberg o heter Snövit. Där träffade vi vattengympa-gänget o hade en trevlig lunch o kidsen fick leka av sig. Nu går nästan alla "vatten-barnen"! Häftigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar