tisdag 29 mars 2011

Ny vecka!

Goa Jenny o supersöta Felicia (7veckor) var vi med på fredagen. Vi var på Plikta o rastade Neo o sedan gick vi till TinTin på Linnégatan o käkade lunch. Super härlig dag!! Innan vi åkte åkte hem gick vi till 4-gott o köpte alldeles för mycket godis (det e slut nu....) o jag köpte fredagsmys i form av potatisgratäng!! MUMMA!!!! Neo ser ut som en jätte.....
I torsdags kom härliga Lina, Emilia o Melker på lite sallad o pannkakor. Pannkakorna var utan ägg så Neo skulle kunna äta dom. Tror nån att han åt dom? Nä! Här får man för att man anstränger sig....:-) Emilia o Melker tyckte i alla fall om dom. Vi var inne o lekte o mös lite o sen drack vi kaffe på altanen o kidsen åkte rutshkana o busade. Superkul att dom var här! Hoppas vi ses snart igen!!!


I onsdags var det babyrytmik i vanlig ordning. Innan det tog vi bussen till gymmet. Body Pump för mig o lite lek i Gymini för Neo. På eftermiddagen kom Anneli o Louise till oss på lite kycklingsallad o lite tjejmys. Det var riktigt trevligt då det var typ ett år sen som jag träffade Louise. Neo fick va med på tjejsnacket fram till 19 då det var dax för natt i vanlig ordning.

tisdagen var vi på öppna förskolan på förmiddagen. Jag o Linda käkade lunch på torget efter.


Måndag var det städ o tvätt som gällde. Neo hjälpte mig att hänga tvätten.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar