onsdag 18 maj 2011

Helgen som var....

Grabbarna höll konsert för oss andra.




SÖNDAGEN bjöd på ÖSK vs MalmöFF och middag hos mina föräldrar. Kusinerna tyckte det var kanon att ses igen!

Liza hade sagostund för alla goingarna.



Här är kusinerna o deras mammor.

I lördags var mina föräldrar, min farfar, Liza och Neos kusiner här och käkade lunch. Vi grillade hamburgare o korv, men vi fick sitta inne o äte för regnet kom. Kusinerna hann leka lite innan maten

Sandlådan är fixad o klar för lek







Äntligen var Marcus hemma! Neo tyckte precis som både jag o Marcus att det var underbart att vara alla tre tillsammans igen efter flera dagar ifrån varandra! Neo o Marcus hade brottningsmatch på gräsmattan i solen. Mina underbara killar, jag älskar er!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar