onsdag 18 maj 2011

Veckan som var.....

Att krypa upp i trappan var det roliaste!



Sandlådan var ett kul tillhåll.

Tjoho o dans! Melker visar hur det skall gå till.


I torsdags var vi hemma hos Lina, Melker o Emelia för lek o lunch. Barnen tyckte det var kul att träffas igen o det tyckte även deras mammor! Tack Lina för fantastisk lunch o en härlig dag! Hoppas på sol snart så vi kan ta Slottis o djuren.

Att äta glass med händerna går alldeles utmärkt!

Noel åt pannkakor med stor aptit medan Neo höll sig till glassen.....



Noel o Neo lekte gott innan o efter maten. Att springa o köra Neo i läragåvagnen var roligast av allt!


Senare på eftermiddagen kom Malin o Noel på pannkaks middag och lite lek för grabbarna. Det var mycket kul att träffa dom för det var alldeles för länge sen vi träffade dom! Men i höst kommer det bli oftare då familjen Tapper blir torslandabor o tvåbarnsföräldrar precis som vi! Kul ska det bli!

Onsdagen bjöd på en härlig promenad på förmiddagen o sandlådebyggande med morfar. Neo tyckte mycket om sin nya leksak! TACK MORFAR FÖR ATT DU FIXADE DEN!!måndagen var mamma med mig o Neo i stan. Jag skulle köpa mig en klänning till Jossan o Hannes bröllop. Mamma mös med Neo, han åt glass så det sprutade ur öronen o jag hittade mig en klänning. Alla var nöjda med dagen!



tisdagen var vi på öppna förskolan. Efter åt vi lunch tillsammans med Linda, Jonathan, Maggan o Vilmer. Solen sken o det var härligt att sitta i solen o käka. Maggan o Vilmer hängde med oss hem. Grabbarna lekte på gården o mammorna drack kaffe. Solen gassade så killarna fick var sin isglass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar