tisdag 26 januari 2010

Lite blandat

Vilken sekund som helst kommer det ett skratt (=ett leende med ljud) så jag håller på att skratta för fullt till honom. Det är såååå nära!
Vi jobbar lite med griptekniken. Här har han tagit tag i "manen" på "häst-masken" som han fått från sin farmor. Han tar tag i fler saker hela tiden, favoriten att dra i är mitt hår o jag är såååå ömhårad!

Så gott Neo ligger i sin vagga! Den har jag oxå sovit i när jag var bebis o fler efter mig. Om inte allt för länge får vi byta till spjälsängen! Han växer ju så det knakar våran duktiga kille! Han sover så bra varje natt! Ibland är det hela natten (ca 7-9 tim) utan mat o ibland vill han ha mat o somnar om när han är matad o klar. När vi lägger honom på kvällen så är det mat o godnatt puss så sover han inom kort! Han gillar uppenbarligen att sova, som sina mamma......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar