fredag 26 augusti 2011

Dagis!

Bebis info: Igår var det exakt 1 månad till D-day..... Jag längtar så det knakar efter lilla Tuva och efter att bli av med alla x-tra kilo jag nu bär på. Jag är överhettad hela tiden o den lilla tjejen trycker på så jag undrar om hon skall komma ut ur naveln när som helst.
Mysigast i världen är det att känns bebben i magen men nu längtar jag till att ha henne utanför magen!
-------------------------------------------------------

(Detta är ingen dagisbild utan en härlig sommarbild.)


Vill bara säga att våran underbara prins började på dagis i tisdags och det har gått så himla bra och vi e sååååå stolta! 15 timmar i veckan skall han vara på dagis.
Det kommer kort o lite mer detaljer i dagarna!

1 kommentar:

  1. Vi tycker också att det skall bli spännande att se vad det blir för ett litet knyte.
    Elisabeth o Reine

    SvaraRadera