lördag 27 augusti 2011

Lite blandade gobitar!

" Bakom mina solglasögon....."

Neo med björnöron på middag hemma hos Peter o Cicci.

Reine o Neo på Reines kalas.

Mamma-son mys i soffan.

Bästa kundvagnen på Maxi är såklart bilen.



Dax för ny hjälm. Denna var lite stor, men det blev en annan inköpt så nu kan vi lämna tillbax den vi lånat av kompis Enzo.

Tittut!!

Cykla är kul!

Fruktstund

Grävskopan vid dagiset är MYCKET intressant.

Dagis-utflykt i skogen

Neo på dagis

Mina älsklingar myser i soffan i morse.

2 dagar i rad somnade Neo så här i vagnen. Ser inte så bekvämt ut men han sov gott....

Neo o granntjejen Linnea sitter på vår nya skobänk i hallen.

Förra helgen var vi på party på fredagen och på kräftskiva på lördagen, så det e mycket skönt att ha en riktig slappar helg denna helgen. Just nu sover Neo gott, Marcus är o hämtar ett prov på en ny matta och jag sitter i soffan med dator, Tv på och en pigg bebis i magen som buffar på.


Denna veckan som gått har dominerats av dagis, lite träning och att njuta av det sista sommardagarna innan hösten är här på riktigt.


Här kommer lite kort från lite blandade tillfällen.

1 kommentar:

  1. Hej Anna!
    Fick bloggadadressen av dina goá mamma som numera dessvärre är min f.d kollega.
    Vilken mysig blogg och Neo är ju för söt. Neo var ju med sin mormor på jobbet och då var även min dotter med och hon tyckte Neo var så söt:-)
    Ha en fin lördag, trots regnet!
    Från en Anna till en annan :-)

    SvaraRadera