onsdag 17 augusti 2011

Ladda-om-vecka!

Dom syns inte så jättebra på denna bilden, men dom finns där.....På söndagen regnade det hällregn hela dagen så vi var bara inne o hade det mysigt. Kvällen innan var full med mygg o värst drabbad blev Neo med 5 i ansiktet o 10 på benen! Jag har visst mött nån som myggen gillar bättre än mig själv....... Bus i hängmattan.




Mys i soffan!





Heta pappor!


Neo har fått tag i mitt glas med Pepsi Max o det sa bara slurp.....


Söta Felicia, som jag matat med gröt.


I Pariserhjulet, inte så kul!


Farfarsbilar, jättekul!


Karusell, inte så kul!


På fredagen kom Pierre och hans goa tjejer Maja o Nora. Dom stannade över helgen o vi hade tacomys på fredagen o på lördagen åkte vi till Liseberg och sen hem till Dennis, Jenny o Felicia på grillmiddag. Snacka om superkul lördag!! Neos nya favorit ord med tillhörande rörelser är: Tittut!!







Efter 1,5 vecka borta från hemmet så var det dax att bara slappa lite och ladda om batterierna. Neo behövde samla på sig lite sömn och det var tvätt o annat som behövdes tas om hand. Vi var några svängar på gymmet oxå. Äntligen har simhallen öppnat så jag kan simma! Jobbigt nu när jag är så tung på land.....Veckan var lugn o skön.

Vi hängde lite med grannarna (dom fick bebis!) o var på Bushuset en dag och det var succé! Både Neo (o hans pappa) tyckte det var hur kul som helst!

En kväll hade vi Maria över på pannkakor o det var toppen mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar