onsdag 5 oktober 2011

Foton!

Världens finaste kille!!!!


Övar på flaskan med bröstmjölk


Goa Maria på besök


Syskon mys!!


Sötast!! Nöjd efter första badet!




I fredags tog jag faktiskt att glas vin när jag o mannen hade middag på tuman hand för att fira att vi är världens lyckligaste!


Alla mina älsklingar!!!


Alla kusinerna uppradade


Kusinerna på besök


Neo o Linnea har båda fått syskon!


Första familjemiddagen med alla 4.


Neo vill va med när lillasyster får mat!


Två av mina älsklingar!


Äntligen hemma o mysigt besök!


Äntligen plastlåda igen o fantastiska Tuva i den!!


Rika o Mattias kom oxå på besök på BB.


Morfar myser med Tuva o Neo petar!


Stolt o nyfiken storebror på besök


Äntligen är hon här! 23/9 kl:18,20

4500g och 52 cm


Här kommer äntligen foton på våra två underbara barn, älskade vänner o släktingar!

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga kort!
    Lite "farligt" att kolla då jag blir så himla bebissugen igen, :-)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Här kommer ett sent grattis från Gerd, Tommy, Malin och Johan

    Så Söt!!!!!

    SvaraRadera