onsdag 16 november 2011

Mormor o morfar helg!

Titta va stark hon är! Sitter nästan själv och hon håller huvudet så fint!

Söndag och alla pappors dag. Min pappa hade lite bingojobb på dagen så jag och mamma tog med barnen på en liten utflykt till Zanzibar, torget, en snabbis hos min mormor och så fikade vi vid minneslunden på kyrkogården och hälsade på Nelli, farmor, morfar, Anki och Hans.


På kvällen kom farfar och vi åt en god middag och kollade på "Vem kan slå Filip och Fredrik"







På lördag kväll så grillade vi kött och korv och mös i soffan. Det är skönt att bara vara hemma, det va längesen.....



Syskonkärlek!



På lördagen var det härligt väder så vi åkte till Plikta. Bilen är Neos favvo grej, och gungan såklart.....

Marcus åkte till Stockholm och kom hem i tisdags. Mina föräldrar "flyttade in" hos oss på fredagen för att hjälpa mig i helgen och för att mysa med oss. På fredags kvällen var jag och Tuva på middag med mitt jobb och Neo var hemma med sin mormor, morfar och gammelfarfar o hade fredagsmys.

Här kommer lite bilder från helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar